Table of Contents
Ga je een groot feest organiseren en ben je al druk bezig met de planning en voorbereidingen? Wat wellicht nog ontbreekt is een beveiliging aan de deur of surveillerend tijdens het feest. Wij leveren professionele beveiligers om jouw feest goed te laten verlopen. Beveiliging voor feesten is onderdeel van evenementenbeveiliging
Altijd minimaal 2 beveiligers We krijgen van klanten regelmatig de vraag hoeveel beveiligers er minimaal aanwezig moeten zijn bij een evenement. En of dit aantal wettelijk is vastgesteld - Afzetpaaltjes huren. Een kort antwoord op deze vraag: Bij evenementen of festivals dienen altijd minimaal 2 beveiligers ingezet te worden. Maar dit aantal is bij de meeste evenementen niet voldoende, onderstaand lees je hier meer over.
Dit aantal kan worden overgenomen uit het voorstel van de evenementenorganisatie of een gemeente bepaalt dit aantal zelf door gebruik te maken van een verdeelsleutel. Bij het aantal beveiligers uit het voorstel van een evenementenorganisatie worden dikwijls vraagtekens gezet. Omdat deze organisaties vaak handelen vanuit commercieel belang (Alle Afzetpalen online). Verdeelsleutel Verdeelsleutels worden door diverse gemeentes gebruikt, bijvoorbeeld verdeelsleutels 1:100 en 1:250 worden regelmatig toegepast.
Diverse experts in de evenementenbeveiliging vinden dat deze berekening niet afdoende is. Omdat niet alleen het bezoekersaantal leidend moet zijn voor het vaststellen van de juiste intensiteit aan beveiliging. Het ene evenement (bijvoorbeeld: muziekfestival) brengt namelijk meer risicofactoren met zich mee dan het andere evenement (bijvoorbeeld een braderie). Belangrijke factoren voor berekenen mimimaal aantal beveiligers Alleen een verdeelsleutel voldoet dus niet om het aantal beveiligers te berekenen.
Op basis hiervan kan een onderbouwing richting de gemeente worden opgesteld m. b.t. het aantal benodigde beveiligers. Geen enkel risico Gemeentes willen zo min mogelijk risico lopen m. b.t. incidenten gekoppeld aan evenementen. Dit komt door ongevallen zoals met de monstertruck in Haaksbergen. Gemeentes verplichten inzet van beveiliging bij ieder evenement waar enigszins een risico op een incident bestaat.
Wij hebben jarenlange ervaring in evenementenbeveiliging in Nederland. En maken daarbij gebruik van pro-actieve gastvrije beveiliging en zijn in het bezit van Keurmerk Evenementenbeveiliging. Lees ook: .
Met jarenlang ervaring op het gebied van evenementenbeveiliging weten wij als full-service beveiligingsbedrijf perfect hoe we u kunnen helpen. Hulp bij uw evenementenbeveiliging? Bekijk onze video! Wij denken proactief met u mee door onder andere het opstellen van een beveiligingsplan dat u nodig heeft voor de vereiste vergunningen. U kunt de zorg over uw gasten met een gerust hart aan ons overlaten.
Want of u nu een festival, concert, sportevenement of braderie organiseert: u wilt de veiligheid van uw gasten waarborgen. Door middel van zichtbare aanwezigheid van vakkundige mensen wilt u het gevoel van zekerheid uitstralen. Globe Group zorgt voor dat stuk zichtbare zekerheid - rood witte afzetpaal. We leveren mensen met een natuurlijk gevoel voor de aard van het evenement, betrokken vanaf de organisatie tot en met de laatste bezoeker die het evenement verlaat.
Meer weten over beveiliging op festivals, sportevents of braderieën? We bespreken graag samen met u de mogelijkheden. Bent u bezig met de organisatie van een evenement en vraagt u zich af wat de beveiliging van uw evenement ongeveer gaat kosten? Wij kunnen u dat precies vertellen. Hoe eerder in het traject u ons inschakelt, hoe lager de kosten.
Vraag ook meteen naar ons gratis evenementenboekje (rode loper afzetpaaltjes te koop). Dit is een speciale uitgave met tips & tricks van mensen uit het vak en kan gebruikt worden als checklist voor uw evenement. Handig voor u en typerend voor Globe Security. Het benadrukt namelijk onze waarden en laat zien waarin we ons onderscheiden van andere partijen zoals: Onze persoonlijke benadering Vroegtijdig meedenken & zorgen wegnemen Eén adres voor al uw veiligheidszaken 'Samen veilig’! EVENEMENTENBEVEILIGING MET BEVEILIGER Wanneer u het belangrijk vindt om veiligheid een persoonlijke en menselijke draai te geven dan raden wij u aan om te kiezen voor beveiliging mét beveiliger.
Ervaren krachten Daarnaast hebben al onze medewerkers jarenlange ervaring. Ze zijn gediplomeerd beveiliger en op meerdere plekken inzetbaar (afzetpaaltjes loper). De beveiligers kunnen naast het handhaven van de veiligheid ook worden ingezet bij bijvoorbeeld het begeleiden van bezoekersstromen, kaartverkoop en toegangscontrole. Evenementenbeveiliging met een beveiliger geeft de bezoekers een vertrouwd en veilig gevoel.
Interesse gekregen? Wij voorzien u graag van meer informatie. TOTAALAANPAK BEVEILIGING OP EVENEMENTEN Wij geloven in een totaalaanpak rond beveiliging op evenementen. Door goede samenwerking en afstemming met de organisatie, zijn wij in staat om beveiliging van hoog niveau te bieden. En niet alleen tijdens uw evenement zelf. We zijn ook vooraf al betrokken bij het maken van bijvoorbeeld een beveiligingsplan dat u nodig heeft voor de vereiste vergunningen.
Wij regelen alles, maar u bent als organisator wel perfect op de hoogte - afzetpaal garagedeuren.
Het succes van een evenement is afhankelijk van een aantal factoren. Veiligheid is een zeer belangrijke factor, want een onveilig event kan zeer gevaarlijk zijn. Wil je dat jouw evenement een succes is, dan moet het event in ieder geval veilig zijn. Dit betekent dat je professionele beveiligers in moet huren om de boel te controleren en eventueel te handelen als dit nodig is om de veiligheid van de event bezoekers te beschermen.
Evenementenbeveiliging met Jen, S Security: de mogelijkheden Wij begrijpen dat ieder event een andere vorm van beveiliging en controle nodig heeft. Daarom bieden wij niet een enkele vorm van evenementenbeveiliging aan, maar kies je bij ons zelf hoe je jouw event wil beveiligen. Je kunt bijvoorbeeld enkel evenementenbeveiligers met portofoons rond laten lopen, maar het inschakelen van hondenbewaking is ook mogelijk.
Wil je de complete beveiliging van jouw event door onze beveiligers laten regelen, dan is dit dus zeker mogelijk. Veiligheidsplannen maken met Jen, S Security Om jouw event optimaal te beveiligen, moet de beveiliging goed voorbereid worden. Samen met jou maken wij graag enkele veiligheidsplannen met noodscenario’s, zodat we goed kunnen handelen als er toch iets gebeurt tijdens jouw event.
Heb je geen veiligheidsplannen nodig, maar krijg je liever veiligheidsadvies van onze evenementenbeveiligers? Dan is dit ook zeker mogelijk. Wil je meer weten over onze beveiliging op evenementen? Neem dan contact met ons op.
Bij evenementen is een tal van voorzorgsmaatregelen nodig. Een van de belangrijkste is de beveiliging. Evenementen beveiliging vraagt om professionals die getraind zijn om te werken in een omgeving met grote aantallen bezoekers. Of uw evenementen beveiliging juist zeer zichtbaar of onzichtbaar moet zijn, of misschien een mix van beiden, onze professionals weten er raad mee.
Onze waakzame ogen nemen de last van uw schouders. De beveiliging van uw evenementen is bij ons in goede handen. Event support Naast de beveiliging bieden wij ook andere ondersteuning om van uw evenement een succes te maken. Onze Event Support medewerkers zijn daadkrachtige professionals die bij elk festival, elke braderie of willekeurig welk evenement breed inzetbaar zijn.
Wij helpen u graag om uw evenement in goede banen te leiden. BHV en EHBO diensten De wet schrijft voor dat in vele gevallen één of meerdere BHV-ers aanwezig moeten zijn. kunststof afzetpaal. Dit geldt vooral bij evenementen van omvang. Bedrijfshulpverleners bieden onmiddellijke ondersteuning en eerste hulp bij brand, ongevallen en bij ontruiming in geval van calamiteiten.
De professionele BHV-ers van VGN Medical Support kunnen uw eigen team aanvullen of het volledige taken- en verantwoordelijkheidspakket op zich nemen.
‘De ontwikkeling in veiligheid op evenementen is de laatste jaren echt spectaculair’ Taco studeerde twee jaar Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Maastricht, deed daarna een jaar Fiscaal Recht en voltooide vervolgens een HBO-studie Management, Economie en Recht. Tijdens zijn studie had hij een bijbaan in een discotheek, waar hij gevraagd werd om in het beveiligingsteam te komen werken.
Taco: “Tijdens mijn studie in Maastricht heb ik samen met twee studiegenoten een evenementenbedrijfje opgericht en zijn we activiteiten gaan organiseren in het Kruithuis op de universiteitscampus. Deze locatie had een horecavergunning, maar er gebeurde weinig mee. Wij hebben dat toen opgepakt. Toen we voor een groot evenement beveiliging nodig hadden, was EBM een van de bedrijven die offerte deed - Koop Afzetpaaltjes hier.
Niet veel later werkte ik als evenementenbeveiliger bij EBM Security en deed ik al snel het projectmanagement voor evenementenbeveiliging. Ik heb een aantal jaar een middelgrote evenementenlocatie in Maastricht gerund, dat ook eigendom was van de EBM Holding. Intussen kreeg ik steeds meer zin om zelfstandig te ondernemen en die kans kwam in 2011.
We werken onder meer voor grote events als ’t Preuvenemint in Maastricht, de Amstel Gold Race, het Solar Festival en het Oktoberfeest in Sittard, en voor nog veel meer bekende en minder bekende events en festivals (Afzetpalen en koorden).” Sinds Taco aan het roer kwam van EBM Security heeft hij zich eerst vooral gefocust op de interne organisatie en goed werkgeverschap.
“We hebben veel nieuwe opdrachtgevers mogen verwelkomen en onze regio uitgebreid, van Zuid-Limburg naar de rest van Limburg en delen van Brabant. Afzetpaaltjes voor buiten. We hebben ook een medische tak opgezet, waar vooral geneeskundestudenten werken. Wij geven ze de opleiding specifiek voor het verlenen van eerste hulp tijdens events. Die taken zijn anders dan wat ‘standaard’ EHBO’ers kunnen leveren.
Beide bedrijven werken al ruim tien jaar intensief samen op de Nederlandse markt en zijn sinds 2015 samen actief in meerdere wintersportgebieden in Oostenrijk. “Deze fusie is dan ook een logische stap. We bundelen hiermee onze krachten om te komen tot een nog betere dienstverlening voor onze opdrachtgevers en nog meer kansen voor onze mensen.” Dat laatste ligt Taco na aan het hart; in de nieuwe organisatie heeft hij HR en opleiding & training dan ook in zijn takenpakket, naast financiën en projectmanagement voor evenementen.
We hebben HBO- en WO-studenten en een grote groep beveiligers op MBO-niveau, van allerlei etnische afkomsten, mannen en vrouwen, in leeftijd variërend van 18 tot 60 jaar. Diversiteit zit echt in ons DNA. We kunnen geen goed werk leveren als we geen afspiegeling van de maatschappij zijn.” De veiligheidsbranche blijft Taco boeien.
Daar leer je enorm veel van elkaar. Wij doen zelf ook veel onderzoek, bijvoorbeeld naar de doorstroomsnelheid bij ingangen - rode loper afzetpaaltjes te koop. We verzamelen allerlei data die we kunnen gebruiken voor een betere personeelsplanning en ten behoeve van advies aan de opdrachtgever. Als bezoeker realiseer je je het (gelukkig) niet, maar een event vraagt zo’n zes à twaalf maanden voorbereiding met de vergunningverlener, hulpdiensten, gemeente, de politie, wij als partner van de organiserende partij.
Niet alleen in volume – al willen we daar natuurlijk ook een constante groei zien – maar zeker ook in kwaliteit en professionaliteit.” Over Taco Van Luyten Taco komt uit Geldrop bij Eindhoven, studeerde in Maastricht en woont sinds 5 jaar in Venlo met zijn vriendin en twee dochters. Naast zijn drukke werk besteedt hij vooral tijd aan sporten, met name mountainbiken.
Festival-, concert- en theaterbezoeken blijft hij ook zoveel mogelijk prive doen “en als die events in het buitenland zijn lukt het me ook om de werkmodus los te laten.” Taco is bestuurslid van de Stichting Opleidingsfonds voor de Evenementen- en Horeca Beveiliging, OEHB .
Sommige evenementen zijn erg risicogevoelig en vragen om professionele . Gelukkig zijn er verschillende beveiligingsbedrijven die zich hierin specialiseren. Neem een kijkje naar onderstaande lijst en zoek met behulp van de filteropties aan de rechterzijde een beveiligingsfirma bij jou in de buurt. Afzetpaal met band. Allerlei mogelijkheden beveiliging evenementen Op het vlak van evenementbeveiliging zijn er een heleboel mogelijkheden.
Stewards of hosts zijn een goede tussenoplossing. Houd er rekening mee dat stewards geen bewakingstaken mogen uitvoeren. Volgens de bewakingswetgeving mogen dat alleen opgeleide bewakingsagenten die een vergunning hebben. Naargelang het risico schakel je ook de plaatselijke politie in. Bij grote publieke evenementen (zoals festivals en concerten) met een hoog risico is het erg nuttig om de politie te betrekken bij het beveiligingsplan en hen in te zetten op en rond de locatie.
Een proactieve, oplossingsgerichte en betrouwbare evenementenbeveiliger vindt u bij RSS Security. Wij zijn uw partner bij de beveiliging van uw evenement. Ons bedrijf gespecialiseerd in horeca- en evenementenbegeleiding. Onze aanpak is oplossingsgericht doordat we de situatie analyseren en een risico-inventarisatie maken. Voorkomen heeft uiteraard de voorkeur boven optreden (Koord voor Afzetpaaltjes). Wij beschikken over diverse certificaten, waaronder het Certificaat Nederlandse Veiligheidsbranche, Certificaat Evenementenbeveiliging en Certificaat Beveiliging.
Table of Contents
Latest Posts
Phoeni Prive Ontvangst
Privé Ontvangst Boom
Prive Ontvangst Budel
All Categories
Navigation
Latest Posts
Phoeni Prive Ontvangst
Privé Ontvangst Boom
Prive Ontvangst Budel